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La Popularité des Emballages en Métal Augmente

La popularité et la demande d’emballages en métal est en augmentation, stimulée par des facteurs économiques et sociaux, ainsi que par une prise de conscience environnementale au niveau mondial. L’industrie des aliments et boissons est le secteur principal se trouvant derrière cette croissance.

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Préserver la Qualité des Aliments en Conserve

Les mesures de sécurité alimentaires ont pour objectif de garantir l’absence de contamination microbiologique ou de toxines dans les aliments en boite. Le processus de mise en conserve peut varier en fonction des aliments, du récipient et du type de contamination.

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Comment le Fer-blanc est-il Traité ?

Le fer-blanc est l’un des matériaux d’emballage respectueux de l’environnement. Le fer-blanc est constitué de feuilles d’acier dont chaque face est revêtue d’étain. Il combine la résistance de l’acier à la corrosion et la soudabilité de l’étain.

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Comment la Forme et les Bruits influencent la perception d’Acidité et de Sucré

Le public associe les goûts, arômes et les saveurs à la forme, au nom et aux bruits des emballages, d’après une étude de l’Université d’Oxford. Comprendre ces combinaisons de perceptions sensorielles peut aider les designers d’emballage à améliorer la communication avec les consommateurs.

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Purposes of Food Packaging

Food packaging is based on psychological studies on how people judge brands. Here are details about the purposes of food packaging and how it helps gain a competitive edge. Packaging has evolved since the late twentieth century to become more creative and engaging. 

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5 Dimensions of Product Emotions - How Packaging Can Help

Packaging of luxury food products and cosmetics involves appealing to multiple layers of emotional meaning. Designers must understand how to embed these emotions in their packaging designs. Here's a deeper look at how knowledge of the five dimensions of product emotion can create a more attractive and appropriate package.

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Packaging Luxury Foodstuff

The packaging of human impulses is what drives food brands, especially in the gourmet sector. With 40,000 choices at typical supermarkets, U.S. consumers often can't decide what they want and buy products on impulse.

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Luxury Branding for Chocolate and Confectionery - who are the target groups

Luxury branding is a cornerstone to reaching a high-end market, whether it involves chocolate, confectionery or other products such as fashion merchandise. The key to luxury branding success revolves around the concept of special qualities and exclusiveness.

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Luxury branding for chocolate and confectionery: the 10 factors to success

The success of luxury brand building for chocolate and confectionery products comes down to ten factors, as identified by researcher K.L. Keller in 2009. The following provides summaries of each of these critical factors that determine luxury branding success.

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